5 reacties

This is the end…

…beautiful friend (Jim Morisson, zie hier)

Ik heb het einde eerder aangekondigd. Maar nu is het dan echt zover. Hoe het komt dat ik het deze keer zo zeker weet? Vorige keer had ik immers ook zo hier en daar nog wel wat te melden, of een boek te bespreken, of te verwijzen naar activiteiten elders. Maar ook voor dat soort zaken heb ik dit plekje niet meer nodig. Na het stoppen van Goedgelovig, heb ik namelijk met een clubje vaste gasten een nieuw plekje opgezet bij dwazeschare.nl. In principe kan ik daar alles kwijt wat ik anders hier had neergezet. In de eerste week heb ik bijvoorbeeld al de openingspreek gehouden, een boekbespreking geschreven en wat vermeld over de vondst van een nieuwe versie van het verhaal van Adam en Eva.

Komende weken zal er overigens veel minder van mijn hand verschijnen, want er zijn genoeg andere actieve auteurs.

5 reacties op “This is the end…

  1. Blijft je blog wel online? Ik kan me voorstellen dat ik zo nu en dan nog ’s wat terug zou lezen, of anderen ernaar verwijzen als ze een overzicht willen van argumenten voor en tegen evangelicaal christelijk geloof.

  2. Jazeker. Ik heb geen plannen meer om op deze plek meer te publiceren, maar zolang wordpress in de lucht blijft zal dit gewoon blijven staan.

  3. Overigens heb ik gisteren nog gereageerd op je reactie op mijn post in het draadje ‘premiere van een luchtbalon’ op DS, inmiddels redelijk naar onderen verschoven.

  4. Hallo Bram, ik zou je graag een aantal dingen willen vragen over je zoektocht naar ‘de waarheid’, zoals je die op deze blog hebt beschreven. Zou ik je misschien een mail mogen sturen?

  5. Le Roi est mort, vive le Roi 😉

Geef een reactie

