2 reacties

Goedgelovig

Er zijn van die echte mijlpalen in je leven. En voor mij is dat bijvoorbeeld het moment dat ik een boek zomaar gratis en voor niks kreeg, met als kleine voorwaarde dat ik zou vertellen wat ik er van vind. Dat leek mij een prima deal, dus zo gezegd, zo gedaan. Het ging daarbij niet om dat handjevol lezers van mijn eigen blog, maar om de grote massa bezoekers van goedgelovig. Het boek in kwestie is God Bewijzen van Stefan Paas en Rik Peels.

Dit was overigens niet mijn debuut op goedgelovig, ik heb eerder het album ‘Van U wil ik zingen‘ van mijn mede-twijfelliedauteur Flipsonius besproken.

 

AANVULLING 22/11

Mijn recensie van ‘God bewijzen’ heeft ook de aandacht getrokken van de beide auteurs:

Of toch niet? Er wordt nu een poging gedaan om het gesprek mondeling voort te zetten…

2 reacties op “Goedgelovig

  1. Hallo Bram,

    Ben je ook privé per e-mail bereikbaar? Ik heb wel wat vragen en dingen om met je te delen maar doe dat liever niet in het openbaar.

    Mvg,

    Maarten

  2. […] ik in de aanvulling van het vorige bericht al meldde, had mijn recensie van het boek ‘God Geloven’ ook de interesse van de auteurs […]

Geef een reactie

