Een reactie plaatsen

Rustige tijden…

Het is hier nogal rustig de laatste tijd. Druk met andere dingen, ik lees ook weer eens een roman, nog meer excuses. Ergens is het natuurlijk ook zo dat dit blog een beetje bedoeld was om bij te houden hoe mijn wereldbeeld aan het veranderen was. En nu het weer enigszins stabiel lijkt, is ook daar minder aanleiding toe.

Maar goed, helemaal stoppen doe ik nog niet. Ik blijf sowieso nog met enige regelmaat reageren bij Goedgelovig, en heb zelfs onlangs mijn debuut gemaakt op vrijzinnigevangelisch. Dus ja… tot een volgende keer, wanneer dat ook moge wezen 😉

Geef een reactie

