2 reacties

Verjaardag!

Kerstavond betekent niet alleen de verjaardag van Jezus, maar ook van dit blog. En ja, dankzij mijn vrienden van WordPress kan ik me dan te buiten gaan aan statistieken. Heerlijk!

  • In dit jaar 46 posts, de helft van de 94 van vorig jaar;
  • 270 reacties, tegen 342 vorig jaar, ook een kleine daling, maar als je dit per bericht bekijkt weer een stijging.

En dan de 10 meest gelezen berichten dit jaar:

  1. Wat betekent het 7e gebod?;
  2. Opstanding: verschijningen;
  3. Tom Wright – Surprised by hope;
  4. Agnost? Atheïst?;
  5. Is Isaak daadwerkelijk geofferd?;
  6. Het ontologisch godsbewijs;
  7. Karen Armstrong – De kwestie god;
  8. Wiskunde-atheïst;
  9. Afkicken in de kerk;
  10. Anton Dingeman;

En als eervolle vermelding: Min of meer compleet overzicht van mijn huidige ideeën over god…

Met dank aan google zijn er in de top-10 van het afgelopen jaar maar liefst 3 berichten uit de laatste week van 2009, de eerste week van dit blog. En Anton Dingeman uit 2010. Mooi is dat…

Nou ja, dank voor het lezen en reageren, tot volgend jaar!

2 reacties op “Verjaardag!

  1. Mooi Bram. Proficiat. Je gaat er mee door hè? Ik heb genoten van je berichten!
    Warm gegroet.

  2. Hey Bram, Gefeliciteerd! En ga vooral door. Ik leer van je posts over filosofie het nodige, dus keep up the good work!

    Fijne kerstdagen gewenst!

Geef een reactie

