Een reactie plaatsen

Twijfellied (2)

Eerder heb ik verteld over de actie van Goedgelovig om een lied over geloofstwijfel in opwekking te krijgen, en mijn twee steentjes die ik eraan heb bijgedragen. Inmiddels zijn alle 8 verschillende inzendingen afgewezen (niet echt een verassing) maar komt er misschien alsnog een vervolg in de vorm van een eigen CD met inmiddels 10 liedjes. Een aantal worden in ieder geval opnieuw en beter opgenomen.

De twee composities van mij, Dagsluiting (op een tekst van Gerard Reve) en Heer ik twijfel (op een tekst van Johan, bewerkt door John en mij) zijn in ieder geval al netjes (netter) opgenomen. Je kan de nieuwe versies hier vinden. John heeft bas ingespeeld en alles ingezongen, Jeast heeft alles uitgemixt en bij Heer ik twijfel nog een drum ingespeeld, waarvoor allebei heel veel dank. Gitaren, toetsen en het eitje zijn nog van mijn hand.

Geef een reactie

