2 reacties

Een twijfellied in opwekking

Goedgelovig is een actie gestart om een lied over geloofstwijfel in opwekking te krijgen. Al snel zijn er een aantal tekstvoorstellen gedaan. Ik heb mijn steentje bijgedragen door muziek te schrijven voor de door Johan geschreven tekst en ook voor de door Kaas voorgestelde tekst van Gerard Reve.

Hier kun je eerste opnames vinden. Let wel, teksten zijn niet van mij en ik ben het ook niet noodzakelijkerwijs (helemaal) eens met de inhoud, maar beiden hebben wel iets moois.

Ook de moeite waard is de inzending van thebutler, die hij ook zelf heeft ingezongen: je kan kiezen uit de versie met nagalm en de versie met een platenspelereffect.

2 reacties op “Een twijfellied in opwekking

  1. Bij deze een reactie zodat je mijn emailadres ook hebt 🙂

  2. […] Eerder heb ik verteld over de actie van Goedgelovig om een lied over geloofstwijfel in opwekking te krijgen, en mijn twee steentjes die ik eraan heb bijgedragen. Inmiddels zijn alle 8 verschillende inzendingen afgewezen (niet echt een verassing) maar komt er misschien alsnog een vervolg in de vorm van een eigen CD met inmiddels 10 liedjes. Een aantal worden in ieder geval opnieuw en beter opgenomen. […]

Geef een reactie

